Često postavljana pitanja

  • Prilikom narudžbe u iznosu od 1599 kn dostava putem kurirske službe je besplatna. Za narudžbe u iznosu manjem od 1599 kn cijena dostave iznosi 149 kn.
  • Naručeni proizvod bit će dostavljen putem kurirske službe GLS.
  • Proizvodi će biti isporučeni 5 do 7 radnih dana nakon slanja pošiljke.
  • Prilikom slanja pošiljke poslat ćemo Vam e-mail s brojem za praćenje pošiljke i dodatnim informacijama. Stanje pošiljke možete provjeriti ovdje: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke
  • Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo, provjerite stanje pakiranja pošiljke. U slučaju bilo kakvih oštećenja, odbijte preuzeti pošiljku i kontaktirajte nas kako bismo dogovorili daljnje korake.

•    Najčešći i najomiljeniji način plaćanja među našim kupcima. Narudžbu plaćate gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja.

  • Nakon što zaprimimo Vašu narudžbu, poslat ćemo Vam broj našeg bankovnog računa i podatke potrebne za uplatu unaprijed, nakon čega naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku.
  • Nakon što dovršite narudžbu, bit ćete preusmjereni na sigurni sustav za plaćanje Trustpay gdje trebate ispuniti tražene podatke. Nakon uspješne autorizacije, naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku.
  • Unatoč tome što se to ne događa često, kod nas imate jamstvo vraćanja proizvoda u roku od 30 dana od kupnje. Ako se odlučite na povrat robe, pošaljite nam e-mail na adresu info@therese.hr s brojem Vaše narudžbe i zahtjevom za povrat robe. Naš djelatnik će Vas kontaktirati i dogovorit ćete daljnje korake. U slučaju povrata robe, na račun ćemo izvršiti povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa, najkasnije 14 dana od povrata narudžbe.
  • U slučaju da neki od ovih proizvoda kod Vas stigne s oštećenjem, molimo, kontaktirajte nas što prije putem e-mail adrese info@therese.hr, a u poruci navedite broj narudžbe, opis oštećenja te poželjno i fotografiju oštećenja. Naš djelatnik će Vas kontaktirati i dogovorit ćete daljnje korake. Zamjenske dijelove ili novi proizvod šaljemo prvog sljedećeg dana od primitka reklamacije kako bismo osigurali Vaše maksimalno zadovoljstvo.
  • Ako ste prilikom preuzimanja pošiljke primijetili oštećenje pakiranja, odnosno samog proizvoda, molimo, upozorite na to dostavljača. U najboljem slučaju, ispunite već s dostavljačem protokol za reklamacije i dokumentirajte potrebne formulare. Ako to nije moguće, obratite nam se putem e-maila na info@therese.hr, a mi ćemo Vam poslati zamjenski proizvod te se pobrinuti za onaj oštećeni.
  • Ako parfem nije neprestano izložen učinku dnevnog svjetla i temperaturama višim od 20°C, izdržat će i 2 godine. Ako se parfemu značajno promijeni boja, najčešće na tamniju nijansu, ili dobije kiselkasti ili smolasti miris, velika je vjerojatnost da se radi o starom parfemu koji više nije pogodan za korištenje.
  • Na skladištu - Ako je proizvod "na skladištu", to znači da je fizički dostupan kod nas te da Vam ga u roku od 5 do 7 radnih dana možemo dostaviti.
  • Po narudžbi - Ako je proizvod dostupan "po narudžbi", to znači da ćemo ga uskoro moći nabaviti te ćemo Vam ga dostaviti najkasnije u roku od dva tjedna. No, trudimo se kako bi to razdoblje bilo i kraće :)
  • Rasprodano - Ako je proizvod "rasprodan", to znači da ga nismo u mogućnosti nabaviti u kratkom roku te da predano radimo na tome da ponovno bude dostupan u našoj ponudi.
  • Neprestano radimo na širenju, ali i zadržavanju proizvoda u našoj ponudi, iako se neki proizvodi više kupuju ili je potrebno duže vrijeme za njihovu izradu. Zbog toga nije moguće naručiti proizvode koji su trenutno rasprodani i za koje znamo da ćemo ih tek kasnije moći ponuditi, a sve kako Vaše iskustvo ne bi bilo narušeno dugim čekanjem.

U skladu sčl. 72. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana. Međutim, naša trgovina omogućuje vam povrat čak 30 dana od primitka robe. U slučaju da kupac iskoristi pravo na jednostrani raskid ugovora, svjestan je da trgovac ima pravo tražiti naknadu za dokazive i neophodne troškove nastale zbog raskida ugovora. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. 

U slučaju da je kupac već preuzeo naručenu robu, obavezan je vratiti je u originalnom i neoštećenom pakiranju. U slučaju da kupac vrati oštećenu robu, djelomično upotrebljenu ili u stanju koje ne odgovara onome u kojem mu je dostavljena, trgovac ima pravo tako nastalu i dokazivu štetu naplatiti od iznosa uplaćenog od strane kupca za naručenu robu. Kupac je obavezan u zahtjevu za raskid ugovora navesti kontaktne podatke i broj računa na koji bi trebao biti vraćen iznos za naručenu robu. Trgovac se obvezuje podmiriti cijeli iznos koji je potrošač uplatio, odnosno iznos umanjen za nastalu štetu, odmah po primitku vraćene robe.

Detaljnije informacije pronađite ovdje.