KategorijaFilter
 
 
 
 

Poštarina i dostava - Kurirska služba

  • Prilikom narudžbe u iznosu od 150 EUR dostava putem kurirske službe je besplatna. Za narudžbe u iznosu manjem od 150 EUR cijena dostave iznosi 9.9 EUR.
  • Naručeni proizvod bit će dostavljen putem kurirske službe  GLS. Proizvodi će biti isporučeni 3 do 5 radnih dana nakon slanja pošiljke.
  • Prilikom slanja pošiljke poslat ćemo Vam e-mail s brojem za praćenje pošiljke i dodatnim informacijama. Stanje pošiljke možete provjeriti ovdje: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
  • Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo, provjerite stanje pakiranja pošiljke. U slučaju bilo kakvih oštećenja, odbijte preuzeti pošiljku i kontaktirajte nas kako bismo dogovorili daljnje korake.
 

Plaćanje

  • Pouzećem - Najčešći i najomiljeniji način plaćanja među našim kupcima. Narudžbu plaćate gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja. Cijena pošiljke je 2 EUR.
  • Uplata na račun - Nakon što zaprimimo Vašu narudžbu, poslat ćemo Vam broj našeg bankovnog računa i podatke potrebne za uplatu unaprijed, nakon čega naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku. Bankovni račun:  SK33 0900 0000 0051 1999 3671 / GIBASKBX
  • Plaćanje karticom - Nakon što dovršite narudžbu, bit ćete preusmjereni na sigurni sustav za plaćanje TrustCard /PayPal gdje trebate ispuniti tražene podatke. Nakon uspješne autorizacije, naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku.
 

Reklamacija

  • Toaletni stolić, stajaće ogledalo, kutija za nakit - u slučaju da neki od ovih proizvoda kod Vas stigne s oštećenjem, molimo, kontaktirajte nas što prije putem e-mail adrese info@therese.hr, a u poruci navedite broj narudžbe, opis oštećenja te poželjno i fotografiju oštećenja. Naš djelatnik će Vas kontaktirati i dogovorit ćete daljnje korake. Zamjenske dijelove ili novi proizvod šaljemo prvog sljedećeg dana od primitka reklamacije kako bismo osigurali Vaše maksimalno zadovoljstvo.
  • Parfemi - ako ste prilikom preuzimanja pošiljke primijetili oštećenje pakiranja, odnosno samog proizvoda, molimo, upozorite na to dostavljača. U najboljem slučaju, ispunite već s dostavljačem protokol za reklamacije i dokumentirajte potrebne formulare. Ako to nije moguće, obratite nam se putem e-maila na info@therese.hr, a mi ćemo Vam poslati zamjenski proizvod te se pobrinuti za onaj oštećeni.
  • Povrat robe - unatoč tome što se to ne događa često, kod nas imate jamstvo vraćanja proizvoda u roku od 30 dana od kupnje. Ako se odlučite na povrat robe, pošaljite nam e-mail na adresu info@therese.hr s brojem Vaše narudžbe i zahtjevom za povrat robe. Naš djelatnik će Vas kontaktirati i dogovorit ćete daljnje korake. U slučaju povrata robe, na račun ćemo izvršiti povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa, najkasnije 14 dana od povrata narudžbe. 
 

Opće informacije

  • Zašto su rasprodani prozvodi i dalje u vašoj ponudi? - Neprestano radimo na širenju, ali i zadržavanju proizvoda u našoj ponudi, iako se neki proizvodi više kupuju ili je potrebno duže vrijeme za njihovu izradu. Zbog toga nije moguće naručiti proizvode koji su trenutno rasprodani i za koje znamo da ćemo ih tek kasnije moći ponuditi, a sve kako Vaše iskustvo ne bi bilo narušeno dugim čekanjem.
  • Koliko traje jamstveni rok? - Jamstveni rok za proizvode kupljene u našoj trgovini obično iznosi 24 mjeseca.
  • Šaljete li pošiljke i u inozemstvo? - Narudžbe šaljemo širom Hrvatske, Poljske, Slovenije, Slovačke, Češke, Mađarske i Rumunjske. Molimo, kontaktirajte nas u vezi dostave u druge države.
  • Izradila sam narudžbu, ali bih rado u njoj nešto promijenila. Je li to još moguće? - Naravno. Ako bilo što želite promijeniti u svojoj narudžbi, molimo, kontaktirajte nas putem e-maila na info@therese.hr .
  • Što je poklon bon i kako ga mogu osvojiti? - Poklon bon je kod nakon čijeg se unosa ostvaruje popust na narudžbu u visini iznosa bona. Možete ga osvojiti u raznim nagradnim igrama ili ako kod nas kupujete češće.
  • Uključuje li cijena proizvoda u trgovini i PDV? - Da, sve cijene u našoj trgovini uključuju PDV.
  • Je li moguće naručiti toaletni stolić ili ogledalo u drugoj boji ili s drukčijim dimenzijama? - Nažalost, ne, naša ponuda sadrži samo stoliće koji su dostupni u našoj trgovini.
 
 
 
Posjetili ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija