KategorijaFilter
 
 
 
 

Opće informacije

  • Zašto su rasprodani prozvodi i dalje u vašoj ponudi? - Neprestano radimo na širenju, ali i zadržavanju proizvoda u našoj ponudi, iako se neki proizvodi više kupuju ili je potrebno duže vrijeme za njihovu izradu. Zbog toga nije moguće naručiti proizvode koji su trenutno rasprodani i za koje znamo da ćemo ih tek kasnije moći ponuditi, a sve kako Vaše iskustvo ne bi bilo narušeno dugim čekanjem.
  • Koliko traje jamstveni rok? - Jamstveni rok za proizvode kupljene u našoj trgovini obično iznosi 24 mjeseca.
  • Šaljete li pošiljke i u inozemstvo? - Narudžbe šaljemo širom Hrvatske, Poljske, Slovenije, Slovačke, Češke, Mađarske i Rumunjske. Molimo, kontaktirajte nas u vezi dostave u druge države.
  • Izradila sam narudžbu, ali bih rado u njoj nešto promijenila. Je li to još moguće? - Naravno. Ako bilo što želite promijeniti u svojoj narudžbi, molimo, kontaktirajte nas putem e-maila na info@therese.hr .
  • Što je poklon bon i kako ga mogu osvojiti? - Poklon bon je kod nakon čijeg se unosa ostvaruje popust na narudžbu u visini iznosa bona. Možete ga osvojiti u raznim nagradnim igrama ili ako kod nas kupujete češće.
  • Uključuje li cijena proizvoda u trgovini i PDV? - Da, sve cijene u našoj trgovini uključuju PDV.
  • Je li moguće naručiti toaletni stolić ili ogledalo u drugoj boji ili s drukčijim dimenzijama? - Nažalost, ne, naša ponuda sadrži samo stoliće koji su dostupni u našoj trgovini.
 

Dodati komentar:

...

Dodati reakciju na komentar:

... Prekid
 
 
Posjetili ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija