Postupak za rješavanje prigovora

KategorijaFilter
 
 
 
 
Postupak za rješavanje prigovora

Postupak za rješavanje prigovora

Radi ubrzanja žalbenog postupka za oštećen ili neželjen proizvod, molimo Vas da nas odmah kontaktirate preko e-mail adrese: info@therese.hr

PREAMBULA

Žalbeni postupak svrhovito navodi postupak između klijenta i Eshopist s.r.o. u slučaju da, usprkos svim naporima poduzeća Eshopist s.r.o. za očuvanje visoke kvalitete ponuđenih proizvoda, od strane kupca nastane opravdan razlog za potraživanje prava zbog nedostatka na kupljenom proizvodu.

ČLANAK I
PREVENCIJA

  • Odjeljak 1: Tijekom odabira proizvoda, potrebno je voditi računa da odabran proizvod točno odgovara potrebama kupca. Kupac će prije kupnje proizvoda uzeti u obzir svrhu uporabe, dizajn, sastav materijala i način rukovanja proizvodom. Jedino dobro odabran proizvod, u smislu funkcionalnosti, asortimana i veličine, preduvjet je za ispunjenje korisne vrijednosti i svrhe korištenja proizvoda.
  • Odjeljak 2: Tijekom cijelog razdoblja kupljenog proizvoda je potrebno da kupac posveti dovoljno pažnje prema osnovnim pravilima korištenja ovog proizvoda. Posebno je potrebno uzeti u obzir sve čimbenike koji nepovoljno utječu na punu funkcionalnost i vijek trajanja proizvoda, kao što su: prekomjerna upotreba proizvoda i neprikladno korišten proizvod.
  • Odjeljak 3: Idući nužan savjet za pravilno održavanje proizvoda i njegove funkcionalnosti je njegovo redovito održavanje. Treba imati na umu kako nepravilno ili neadekvatno održavanje uvelike smanjuje punu funkcionalnost i trajnost proizvoda.  Poduzeće Eshopist s.r.o. svojim kupcima pruža dovoljno informativnog materijala i dovoljno informacija potrebnih za pravilno rukovanje svim vrstama prodanih proizvoda.
  • Odjeljak 4: Jamstveni rok se ne može poistovjetiti s vijekom trajanja proizvoda, tj. razdobljem  pravilnog korištenja i održavanja na ispravan način, tijekom kojeg može proizvod zadržati svoje stanje s obzirom na svoja svojstva, namjenu i razlike u intenzitetu uporabe.

ČLANAK II
OSNOVNI UVJETI ŽALBENOG POSTUPKA

  • Odjeljak 1: Poduzeće Eshopist s.r.o osigurava kupcu da je proizvod koji se kupuje bez nedostataka i da se podudara s njegovim opisom i promidžbom, opisom njegovih svojstava, svrhe i kvalitete.
  • Odjeljak 2: Kupac ima pravo na reklamaciju kupljenog proizvoda ako u jamstvenom roku pronađe nedostatak na kupljenom proizvodu.
  • Odjeljak 3: Pod nedostatkom se podrazumijeva promjena svojstva proizvoda čiji uzrok je korištenje neprikladnog ili nekvalitetnog materijala, neusklađenost s tehnologijom ili neodgovarajuća tehnologija ili neodgovarajući konstrukcijski dizajn.
  • Odjeljak 4: Kao nedostatak se ne može smatrati promjena svojstva proizvoda koja je nastala tijekom jamstvenog roka zbog istrošenosti proizvoda, njegove zloupotrebe, nepravilne ili neodgovarajuće upotrebe proizvoda kao posljedica prirodnih promjena materijala od kojih je proizvod proizveden, zbog bilo kakve štete od strane korisnika ili treće osobe, ili drugo nepažljivo ponašanje.
  • Odjeljak 5: Ako kupac podnese žalbu zbog nedostataka na proizvodu kupljenom u pravilnom stanju, prodavatelj je dužan odmah preuzeti žalbu i donijeti odluku o žalbi, u složenijim slučajevima u roku do tri radna dana.
  • Odjeljak 6: Reklamacija, kao i uklanjanje nedostataka, bit će obavljena bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije do 30 dana od dana podnošenja žalbe. Ovlašteni prodavatelj može, u opravdanim slučajevima, s klijentom dogovoriti duže vrijeme rješavanja reklamacije.
  • Odjeljak 7: Kupac je dužan preuzeti predmet žalbe nakon roka reklamacije. Ako to ne učini do 6 mjeseci, proizvod će biti likvidiran.

ČLANAK III
MJESTO I NAČIN PRIMJENE REKLAMACIJE 

  • Odjeljak 1: Kupac može podnijeti reklamaciju putem e-maila, telefona ili izravno kod poduzeća Arube s.r.o. na adresi Karpatske namestie 10A, Bratislava, 83106 Slovačka Republika.
  • Odjeljak 2: Ovlašteni radnik je dužan potvrditi kupcu način rješavanja reklamacije, kao i izvršenje bilo kakvih popravaka i vrijeme trajanja postupka.
  • Odjeljak 3: Jednom kada je kupac iskoristio neka prava za neispravan proizvod, kao što je pravo da se otkloni nedostatak ili popust, onda je zakonski obavezan i ne može promijeniti izbor prava, osim ako se drugačije ne dogovori s ovlaštenim radnikom.

ČLANAK IV
VREMENSKI ROKOVI ZA RJEŠAVANJE REKLAMACIJE

  • Odjeljak 1:Pravo na otklanjanje nedostataka izvršava se u jamstvenom roku. Reklamacija se mora što prije podnijeti, bez nepotrebnog odgađanja i odmah nakon pojave nedostatka, najviše do šest mjeseci nakon otkrivanja nedostatka. Svako kašnjenje može u daljnjoj upotrebi proizvoda rezultirati većom štetom, degradacijom proizvoda i može biti razlog za odbijanje reklamacije. Jamstveni rok je 24 mjeseca, a počinje od dana primitka proizvoda od strane prodavatelja.
  • Odjeljak 2: Rok rješavanja reklamacije zbog nedostatka na proizvodu, sve do roka preuzimanja popravljenog proizvoda od strane kupca, ne računa se u jamstveni rok. Poduzeće Eshopist s.r.o. je dužno dati kupcu potvrdu o tome kada je kupac podnio zahtjev, kao i o provođenju popravka i njegovog trajanja. Ako je rezultat reklamacije zamjena traženog proizvoda, jamstveni rok će početi od primitka novog proizvoda. Prilikom zamjene neispravnog dijela počinje novi jamstveni rok za zamijenjeni dio.
  • Odjeljak 3: Nedostatak koji se dogodi do dvanaest mjeseci od dana primitka robe, smatra se nedostatkom koji je već bio prisutan na dan primitka, ako to nije u suprotnosti s prirodom stvari ili ako poduzeće Eshopist s.r.o ne dokaže suprotno.

 
ČLANAK V
OTKLONJIVI NEDOSTACI

  • Odjeljak 1: Pod otklonjivim nedostacima smatraju se nedostaci koje je moguće otkloniti popravkom bez utjecaja na izgled, funkciju i kvalitetu proizvoda.
  • Odjeljak 2: U slučaju otklonjivog nedostatka, kupac ima pravo na besplatni popravak, ispravno izveden i riješen na vrijeme. Poduzeće Eshopist s.r.o. je obvezno nedostatke otkloniti bez nepotrebnog kašnjenja, najkasnije do 30 kalendarskih dana od dana primjene reklamacije.
  • Odjeljak 3: Ovjereni radnik će odlučiti o izvođenju popravka i dogovorit će datum popravka.
  • Odjeljak 4: Kupac može, umjesto uklanjanja nedostatka, zahtijevati zamjenu proizvoda (moguća je zamjena za drugi proizvod), ukoliko to neće poduzeću Eshopist s.r.o. stvoriti nerazmjerne troškove u odnosu na cijenu proizvoda ili ako se radi o ozbiljnim nedostacima.
  • Odjeljak 5: U slučaju otklonjivog nedostatka, kupac ima pravo na zamjenu proizvoda (moguća je zamjena za bilo koji drugi proizvod) ili na povlačenje iz ugovora ukoliko:
    • odgovor na reklamaciju nije bio dostavljen u roku do 30 dana od njenog primitka i nije bio postignut nikakav drugi sporazum
    • po ponovnom pojavljivanju otklonjivog nedostatka nakon popravka proizvoda ili zbog većeg broja otklonjivih nedostataka kupac ne može koristiti proizvod

Pod ponovnim pojavljivanjem nedostatka nakon popravka smatra se ponovno pojavljivanje nedostatka koji je bio otklanjan najmanje dva puta u razdoblju jamstvenog roka. Većim brojem nedostataka proizvoda smatra se slučaj kada proizvod u vrijeme podnošenja zahtjeva reklamacije ima najmanje tri otklonjiva nedostatka.

ČLANAK VI
NEOTKLONJIVI NEDOSTACI

  • Odjeljak 1: Pod neotklonjivim nedostatkom smatra se nedostatak koji nije moguće otkloniti ili čije otklanjanje nije prikladno, uzimajući u obzir sve odlučujuće okolnosti.
  • Odjeljak 2: Ako se radi o neotklonjivom nedostatku koji ne omogućava kupcu ispravno korištenje proizvoda, kupac ima pravo:
    • zatražiti zamjenu proizvoda za novi proizvod bez nedostatka (moguće je zamijeniti za bilo koji drugi proizvod)
    • na povlačenje iz kupoprodajnog ugovora
  • Odjeljak 3: U slučaju da karakter neotklonjivog nedostatka ne sprječava pravilno korištenje proizvoda kao i proizvoda bez nedostatka (na primjer, estetski nedostaci), a kupac ne zahtijeva zamjenu proizvoda, kupac ima pravo na odgovarajući popust u odnosu na kupovnu cijenu ili može odustati od ugovora. Prilikom odobravanja popusta uzima se u obzir tip nedostatka, stupanj i način upotrebe proizvoda, duljina njegovog korištenja i mogućnosti daljnjeg korištenja.

Žalbeni postupak je razvijen u smislu Zakona broj 40/1964 Zb., s izmjenama i dopunama (građanski zakonik) i Zakona o zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama.

 

 
 
 
 
Posjetili ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija